Zejména v době koronavirové krize se mnohé společnosti snaží o to, aby získaly zpátky své klienty, které během několika měsíců ztratily. Proto investují do mnohých druhů reklamy. Kupují si reklamní předměty, které rozesílají jako dárek k objednávkám, dále pak investují do reklamy na internetu. Největší radost mají z Facebook reklamy, která je opravdu velmi efektivní a účinná. Pokud jste se zatím s reklamou na FB nesetkali, pak je načase zjistit, co všechno tedy tato reklama umí.
Na úvod je ale třeba říct, že Facebook reklama musí být dobře zacílená. Není to jenom o zmáčknutí tlačítka “propagovat příspěvek”, ale je to správném nastavení kampaně, která bude nastavená přesně pro vaši cílovou skupinu a pro vašeho zákazníka. Teprve s dobrým zacílením a nastavením Facebook reklamy se vám může poštěstit to, že se zvýší návštěvnost nebo konverze.
Prodávejte přímo z katalogu
V současné době je možné vytvořit Facebook reklamu takovou, aby podpořila prodeje z katalogu. Prodeje z katalogu, respektive reklamy zaměřené na prodeje z katalogu jsou zajímavé především pro internetové obchody. Ty se radují zejména ze zjištění, že návratnost investic je daleko lepší a rychlejší než z klasické Facebook reklamy. Nově lze cílit na nové uživatele, které web v minulosti ani nenavštívili.
Reklama se zobrazuje na mnoha formátech
Velkou výhodou Facebook reklamy je to, že se zobrazuje rovnou v několika formátech. Například menší reklamy najdeme na pravé straně počítače, také se reklama bude zobrazovat ve vybraných příspěvcích na stránce na počítačích nebo v mobilních telefonech. Také se reklamní posty objevují v instagramových příbězích či v audience network (jedná se o reklamní plochy, které jsou mimo samotný Facebook a které se velice často objevují v mobilních aplikací, respektive při používání mobilních aplikací).